پایگاه خبری توسعه تعاون
یکشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۹ ۱۰:۰۶ ۱۳۷
طبقه بندی: بانک و بیمه
چچ
استقبال مدیران صنعت بیمه از نمایشگاه آنلاین بیمه لایو ویژه

استقبال مدیران صنعت بیمه از نمایشگاه آنلاین بیمه لایو ویژه

توسعه تعاون: اهالی صنعت بیمه، اولین نمایشگاه آنلاین صنعت بیمه را یک ایده خلاقانه، برای آشتی دادن مردم با بیمه و افزایش ضریب نفوذ آن می‌دانند.

به گزارش پایگاه خبری توسعه تعاون به نقل از ستاد خبری نمایشگاه بیمه لایو، صنعت بیمه برای اولین بار تصمیم گرفته است، تا در یک نمایشگاه مستقل به صورت آنلاین، دستاوردهای خود را به عموم مردم عرضه کند و طرحی نو برای نمایش خود داشته باشد. نمایشگاهی که با یک ایده نو، واکنش مثبت اهالی صنعت را به همراه داشته است.

سید مجید بختیاری مدیرعامل بیمه رازی، یکی از کسانی که نگاه مثبتی به نمایشگاه آنلاین دارد و آن را نهادسازی برای توسعه صنعت بیمه می‌داند.

مدیرعامل بیمه رازی درباره نمایشگاه بیمه لایو می‌گوید: نمایشگاه آنلاین، کاری نویی است که با سبک زندگی جدیدی که در جامعه وجود دارد، سازگاری و انطباق بیشتری دارد. اینکه چقدر تجربه اول ما موفق باشد، بستگی نحوه مدیریت بیمه لایو و البته همراهی ما و اهالی صنعت دارد و امیدوارم این همراهی اتفاق بیفتد و این بلوغ در میان اهالی صنعت شکل بگیرد.

بختیاری به نقش نهادسازی در توسعه هم اشاره می‌کند و می‌گوید: توسعه بدون نهادسازی اتفاق نمی‌افتد و بیمه لایو، این نهادسازی را برای صنعت بیمه ایجاد کرده است و می‌خواهد نمایشگاه آنلاین بیمه را با رویکرد رسانه‌ای برگزار کند که خیلی برای صنعت خوب است.

او می‌افزاید: ما به شدت به رسانه‌های جدید نیاز داریم و من از ایده نمایشگاه آنلاین لذت بردم، چراکه ایده‌های جدیدی دارد و از ظرفیت خبرنگاران متخصص و باتجره استفاده کرده‌ است.

همپای نمایشگاه‌های به‌روز دنیا

یونس مظلومی، مدیرعامل بیمه تعاون نیز معتقد است که نمایشگاه آنلاین بیمه لایو، نوآورانه است. او در این باره می‌گوید: نمایشگاه آنلاین بیمه لایو، کاری نوآورانه و جدید است که در صنعت بیمه انجام می‌شود و حتما با کیفیت خوبی اجرا خواهد شد که تفاوت زیادی با نمونه‌های مشابه‌اش دارد.

او می‌گوید: اشکال نمایشگاه‌هایی که تا به حال در بخش صنعت بانک و بیمه برگزار شده، این است که بازدیدکننده واقعی نداشته‌اند و اهالی صنعت بیشتر باهم دید و بازدید می‌کردند که با هزینه‌های زیاد آن، هم‌خوانی ندارد. اما در نمایشگاه‌های بزرگ دنیا، غرفه‌دار برنامه مشخص برای جلسات خود دارد که بیمه لایو، این ایده را به صورت آنلاین پیاده کرده‌ که جالب توجه است.

نقش پررنگ نمایشگاه آنلاین در افزایش ضریب نفوذ بیمه

اکبر افتخاری مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، نمایشگاه آنلاین بیمه را به سبب قدرت فراگیری آن، کمکی برای صنعت بیمه کشور می‌داند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی درباره نمایشگاه بیمه لایو می‌گوید: نمایشگاه آنلاین بیمه، به دلیل اینکه در بستری فناوری اطلاعات برگزار می‌شود، مسیر خلاقیت و راه تعامل را برای مخاطبان باز می‌کند که کاربرپسند و مشتری پسند است. این نمایشگاه در ایران، نظیری نداشته و نمایشگاه‌های آنلاینی که تا به‌حال برگزار شده به دلیل اینکه تعاملی نبوده، با استقبال مواجه نشده است.

آدرس کوتاه شده: