به نام خدا
ایجاد و تعریف یک رسانه ارتباطجمعی و یک سازوکار برای تنویر افکار عمومی اولین گام و شرط لازم برای ورود به این عرصه مهم تلقی میگردد اما آنچه به نظر مهمتر میباشد اهداف ماهیت و دلایل چیستی و چرایی شکلگیری یک رسانه با اتخاذ رویکرد حرفهای است.
شکلگیری پایگاه خبری توسعه تعاون علاوه بر تأکید در امر توسعه بخش تعاون بهعنوان یک ضرورت در شرایط مختلف اقتصادی و یک راهکار اساسی برای مشارکت و حضور مردم در عرصههای مختلف، یک فرصت ارتباطی و اطلاعرسانی برای ذینفعان و جامعه هدف خاص از یکسو و عموم مردم از سوی دیگر میباشد.
این پایگاه خبری تلاش مینماید تا با پیشبینی عناوین و سرفصلهای خبری مرتبط با تعاون، اقتصاد تعاونی، اقتصاد کلان، بانکداری، بیمه و غیره علاوه بر بیان اقدامات، خدمات، عملکرد و دستاوردهای دستگاههای اجرایی عمومی و خصوصی در این عرصه فرصتی را برای ایجاد یک رابطه منطقی بین این عوامل و عناوین برقرار کرده و با بهرهگیری از ظرفیت رسانهای مخاطب را برای مشارکت در تصمیمگیری و خطمشی عمومی آماده سازد.
مضاف بر اینکه همواره آموزش، اطلاعرسانی، تنویر و آگاهی بخشی در خصوص مفاهیم کلیدی فرصت مناسب در ایجاد ظرفیت افراد و توانمندی در بهرهگیری از دانایی و آگاهی خواهد بود.