چهارشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۹
۱۱:۲۷
۷۷
طبقه بندی:
تعاون
در این جلسات علاوه بر تحلیل و آنالیز دقیق عملکرد شعب استان در سال گذشته ، سیاست های کلی بانک و راهبردهای هفتگانه مدیر عامل محترم بانک در زمینه شاخص های مختلف بانکی و همچنین برنامه های عملیاتی شعب در سال جاری تبیین و تشریح گردید .
عالی محمودی مدیر شعب استان اصفهان گفت : هدف از برگزاری این جلسات به صورت اختصاصی و با رعایت پروتکل های بهداشتی با هدف شناخت دقیق و جهت دهی به فعالیت های بازاریابی در راستای اهداف عالی بانک عنوان کرد . و افزود با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در سال جاری که مزین به نام جهش تولید است باید شعب با وظایف سازمانی و شرعی و اخلاقی برای ایجاد تولید و اشتغال پایدار کشور و استان تلاش کنند .
وی در جمع روسای شعب و اعضای اعتباری شعب گفت : امروزه فضای رقابتی حاکم بر سیستم بانکی و سرعت تغییرات و عملیات بانک به حدی است که اگر یک بانک نتواند همگام با سایر بانک ها حرکت کند دست یابی به اهداف و تحقق برنامه ها غیر ممکن خواهد بود .
مدیر شعب استان خاطرنشان کرد شناخت خوب و کافی از مشتریان در مدت زمان همکاری ، حسن شهرت، نوع درخواست متناسب با نوع فعالیت از عوامل اصلی در تشکیل پرونده و عدم ایجاد مطالبات غیر جاری می باشند و ارائه خدمات به مشتریان فعلی و قدیم باید متناسب با رویکرد و کارایی آنها باشد .
وی در همین راستا افزود انتقال تجارب به همکاران جوان و داشتن خصوصیات حرفه ای بانکداری را از اهم مسائل بانک دانست و مطالعه بخشنامه ها و دستورالعمل در انجام فعالیت به صورت دقیق و در زمان کوتاه را بسیار حایز اهمیت دانست و افزود بکارگیری توانایی های فرد و شناسایی افزایش سطح آگاهی و توانایی های فرد باید در مسیر تعالی بانک به کار گرفته شود .
مدیر شعب استان با اشاره به موفقیت های اخیر بانک و توانمندی ها و تحصیلات پرسنل بانک تصریح کرد قدرت و توانایی بانک به نسبت سال های قبل بسیار قوی و دارای انعطاف و مانور بیشتری نسبت به سایر بانک ها در عرصه عملیات و خدمات مختلف بانکی است و با استفاده از برنامه های مدون و هماهنگ با نهایت دقت و نظم در تحقق برنامه ها و دست یابی به موفقیت ها گام برداریم .
عالی محمودی در ادامه در بخشی از سخنان خود به راهبردهای هفتگانه مدیر عامل محترم بانک به ضروری بودن فعالیت کلیه شعب در همه بخش های خدماتی فعال حوزه بانکداری ، صدور ضمانت نامه ، متنوع بودن خدمات بانک نظیر پایانه های فروش ، اینترنت بانک ، موبایل بانک خدمات درگاهی و.... اشاره کرد و افزود افزایش استفاده کنندگان از خدمات بانکداری مدرن را گامی موثر در جهت پیشبرد اهداف عالیه بانک دانست .
وی گفت: شعب به عنوان ویترین و پیشانی بانک هستند و نشان دهنده شخصیت و محتوی خدمات بانک هستند و نحوه برخود با مشتریان ، ارائه خدمات به موقع و با کیفیت ، پاسخگویی درست و مناسب با توجه به ضوابط و مقررات بانک و شناسایی مشتریان ویژه و خوش حساب از مهمترین وظایفی است که کلیه پرسنل شعب باید مدنظر قرار دهند .
در این جلسات از عملکرد شعب استان به خصوص شعبی که موفق به کسب ارتقای درجه شدند تقدیر شد و در ادامه روسای شعب ، اعضای اعتباری شعب نظرها و پیشنهادهای خود را در راستای مباحث اعتباری ، مشکلات پیش رو ، درخواست ها و برنامه های عملیاتی و... مطرح نمودند و بعد از استماع نظرها و پیشنهادها توضیحات لازم توسط مدیر شعب استان و معاونین ارائه شد و تاکید شد مواردی که نیاز به بررسی مجدد دارند در اسرع وقت بررسی و مرتفع گردد .
عالی محمودی مدیر شعب استان اصفهان در این جلسات عنوان کرد : اطلاعات و آگاهی روسای شعب و کلیه پرسنل در خصوص مسائل بانکی و ظرفیت ها و توانمندی استان و شهرستان بسیار حیاتی است و استان اصفهان و شهرستان های استان از ظرفیت بسیار بالایی در حوزه های مختلف برخوردار هستند و کلیه شعب باید در بحث منابع و پرداخت تسهیلات و سایر شاخص ها عملکرد مثبت و قابل قبولی داشته باشند تا به آن جایگاه واقعی دست پیدا کنند. و مرحله دوم بررسی عملکرد شعب در پایان نیمه اول سال جاری به صورت مقایسه ایی مورد بررسی قرار خواهد گرفت . انشاالله که با تلاش مضاعف و بازدهی حداکثری کلیه همکاران شاهد توفیقات روزافزون بانک در سنگرهای مختلف باشیم که بی تردید این مهم در سایه همفکری ، همدلی و هم افزایی محقق خواهد شد .