سه شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
۰۸:۳۹
۴۷
طبقه بندی:
بانک و بیمه
به گزارش پایگاه خبری توسعه ، رسول ساجدی که در جلسه هم اندیشی رییس، کارشناسان و نمایندگان مجتمع مرکز و شعبه شیراز این شرکت سخن میگفت، با تشریح سیاستها و برنامههای بیمه میهن در سالجاری به ویژه در حوزه شبکه فروش و نمایندگان، خواستار پویایی و نفوذ هرچه بیشتر شبکه فروش در بازار بیمه شد.
وی اظهار داشت: عصر دیجیتال با سرعتی سرسامآور در حال حرکت است و آینده بازاریابی را تحت تاثیر قرار داده و جایگزین شیوههای سنتی و قدیمی شده است و بدون تردید نسل قدیمی روشهای ارتباطی رو به زوال است و کسانی که همگام با رشد روزافزون اینترنت و ابزارهای هوشمند حرکت کنند و از فرصتهای جدید عصر دیجیتال استفاده کنند، برنده این میدان خواهند بود.
معاون بازاریابی و شبکه فروش بیمه میهن ادامه داد: در عصر حاضر، مردم بیش از پیش در زندگی روزمره خود با محتوا و مضامین دیجیتال از طریق تلفنهای هوشمند، لبتاپ و کامپیوترهای خود سر و کار دارند و کسبوکارهایی که این مقوله را در راهبرد بازاریابی خود لحاظ نکنند از غافله عقب هستند و باید هر چه سریعتر به این سمت حرکت کنند.
ساجدی تحولات مفاهیم بازاریابی در عصر دیجیتال، روشهای متداول این عصر در بازاریابی و فرصتهای آن را مورد تأکید قرار داد و گفت: شدت تحولات در این حوزه به قدری است که نمی توان حصار برای آن تعریف کرد و مدیران و کارشناسان کسب وکارها در حوزه بازاریابی و فروش باید توجه ویژه ای به این تحولات داشته باشند و امورات خود را همگام با این تحولات پیش ببرند.
وی با بیان این موضوع که در عصر جدید قائده بازی عوض شده و دیگر فضاهای سنتی در کسب و کارها به هیچ وجه پاسخگو نیست و بر اساس مولفه های «دیجیتال مارکتینگ» باید حرکت کرد، از نمایندگان خواست دانش و توان علمی و فنی خود را افزایش و مشتری مداری و نیازهای مشتری را مورد توجه قرار دهند و از شأن انسانی مشتری صیانت کنند و با فنون مذاکره و تسلط کامل بر محصولی که دارند، به ارائه و فروش آن بپردازند.
در این جلسه که مالک فتاحی مدیر امور شعب و نمایندگان، رحمت خسروی مدیر بازاریابی و پیمان قربانی مدیر بیمه های زندگی نیز حضور داشتند، نمایندگان هم به بیان مسائل و خواسته های خود پرداختند.