پایگاه خبری توسعه تعاون
شنبه, ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ ۰۹:۱۷ ۱۳۷
طبقه بندی:
  • تعاون
  • گزارش ویژه
  • استانی
چچ
روند مطلوب ارائه خدمات ارزی بانک توسعه تعاون در استان بوشهر

روند مطلوب ارائه خدمات ارزی بانک توسعه تعاون در استان بوشهر

توسعه تعاون:مدیر امور بین‌الملل بانک توسعه تعاون ، ارائه سبد جامع خدمات ارزی به مشتریان را یک مزیت رقابتی استراتژیک بانک دانست و بر لزوم پویایی فعالیت های بازاریابی شعب در حوزه ارائه خدمات ارزی به مشتریان تأکید کرد.

به گزارش‌ پایگاه خبری توسعه تعاون به نقل از روابط‌ عمومی مدیریت شعب استان بوشهر، فرشید طهمورثی مدیر امور بین الملل بانک توسعه تعاون در نشست با مدیر شعب استان ، رییس و کارکنان دایره ارزی شعبه مرکزی بوشهر که با هدف تبیین اهداف و سیاست‌های سال ۱۴۰۱در حوزه خدمات ارزی در بوشهر برگزار شد، با اشاره به اقدامات بانک توسعه تعاون در توسعه بازار خدمات ارزی گفت: در راستای استراتژی توسعه بازار ، هم اکنون سبدکامل محصولات و خدمات ارزی بانک توسعه تعاون برای ارائه به مشتریان در دسترس بوده که امیدواریم با بازاریابی هدفمند و هوشمندانه شعب ارزی در سراسر کشور علی الخصوص در استان بوشهر که دارای ظرفیت ها و پتانسیل های بسیاری است شاهد توسعه سهم بازار بانک و افزایش درآمدهای کارمزدی و غیرمشاع باشیم.

وی در ادامه به روند مطلوب ارائه خدمات و فعالیت های ارزی بانک توسعه تعاون به مشتریان در استان بوشهر اشاره کرد و ضمن تقدیر از عملکرد استان بوشهر در خصوص موضوع مهم پیگیری و رفع تعهدات ارزی مشتریان اظهار کرد : بانک توسعه تعاون با توجه به اینکه به عنوان نهاد مالی مورد وثوق دولت، منابع ارزی را در راستای تقویت تولید ملی و همچنین تکمیل چرخه کارآفرینی در اختیار واحدهای تولیدی ، صنعتی وبنگاه های اقتصادی قرار داده ، لذا انتظارات این است که در جهت بهبود و استمرار تامین ارز برای متقاضیان، فرآیند بازگشت ارز به شبکه پولی و ارزی مطابق تعهدات به نحو خیلی مناسبی صورت پذیرد.

مدیر امور بین‌الملل بانک توسعه تعاون ، بازاریابی هدفمند و رابطه‌ مند را رمز موفقیت شعب در جذب مشتریان جدید در بخش ارزی دانست و تصریح کرد: در نظام بانکداری نوین جهانی، بازاریابی رابطه‌مند به یک رکن اساسی و اصلی بانکداری تبدیل شده به گونه‌ای که بانک‌ها با برقراری یک رابطه صمیمی و دوستانه با مشتریان و پاسخگویی سریع به نیازها و برطرف نمودن انتظارات آنها، تعهد و وفاداری مشتریان را به برند بانک تعمیق بخشیده و به عنوان یک مشاور امین ، در یک رابطه طولانی‌ و بلند مدت با مشتری ، مجموعه ای از خدمات ریالی و ارزی بانک متبوع خود را به مشتریان به بهترین شکل ارائه می‌کنند.

سید مجتبی حسینی مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان بوشهر گفت: در حال حاضر فعالیت ها و خدمات ارزی استان در چارچوب مشخص و معین شده توسط شعبه مرکزی بوشهر در حال انجام است و همکاران ارزی شعبه در تحقق اهداف سالیانه بانک نقش مهمی را بر عهده دارند.

وی افزود: شناسایی مشتریان جدید ، برگزاری منظم جلسات برای ارتقای سطح همکاری ها ،انجام و پیگیری سریع تقاضای مشتریان از جمله مواردی است که کارکنان دایره ارزی شعبه بایدآنها را با دقت دنبال نموده و اهتمام کافی را داشته باشند.

حسینی خاطر نشان کرد: طی سنوات اخیر در استان بوشهر ۴۷فقره حوالجات و بروات و پرونده های مابه التفاوت گروه کالایی با تلاش همکاران دایره حقوقی مدیریت شعب استان و شعبه مرکزی بوشهر به صورت کامل تسویه و رفع تعهدات ارزی شده است.

گفتنی است در این جلسه ایارده رییس اداره کل خارجه بانک توسعه تعاون ، زنگویی رییس شعبه مرکزی بوشهر ، پوریوسف رییس دایره ارزی شعبه مرکزی و آذر از کارکنان شعبه نیز حضور داشتند ، مسائل و مشکلات حوزه ارزی استان در حضور مدیر امور بین الملل بانک مورد بررسی قرار گرفته و تصمیمات لازم و اجرایی برای بهبود خدمات ارزی استان در این خصوص اخذ شد.

آدرس کوتاه شده: