پایگاه خبری توسعه تعاون
شنبه, ۲۳ مهر ۱۴۰۱ ۱۰:۵۱ ۱۸
طبقه بندی:
  • گزارش ویژه
  • استانی
چچ
تعامل مطلوب با مشتریان از مهم ترین اهداف شعب بانک توسعه تعاون در البرز است

تعامل مطلوب با مشتریان از مهم ترین اهداف شعب بانک توسعه تعاون در البرز است

توسعه تعاون: مدیر شعب استان البرز با اشاره به لزوم تعامل مطلوب با مشتریان بانک در ارائه خدمات اظهار کرد: رویکرد حاکم بر شعب بانک همواره بر مبنای تعامل مطلوب و ارتباط دوطرفه فی مابین بانک و مشتری استوار بوده و رضایت مشتریان از خدمات ارائه شده از سوی شعب استان از مهم ترین اهداف و اولویت های مجموعه مدیریت استان است.

به گزارش پایگاه خبری توسعه تعاون به نقل از مدیریت شعب البرز، علی غیاثی در بازدید و بررسی وضعیت شرکت های تولیدی و صنعتی شهرک صنعتی هشتگرد اعلام کرد: ارتباط شعب بانک با مشتریان همواره بر مبنای تعامل مطلوب دوطرفه استوار بوده تا در وهله اول رضایت مشتری از خدمات دریافتی مالی و اعتباری جلب شود و در مقابل بانک نیز بتواند با این تعامل و حمایت مشتریان تقویت شده و در مسیر سودسازی قرار گیرد.

مدیر شعب استان البرز دسترسی به ظرفیت های فراوان برای حمایت از شرکتهای تولیدی، صنعتی و بنگاههای اقتصادی از جمله صندوق توسعه ملی را از مهم ترین ویژگی های بانک اعلام کرد و گفت: بانک توسعه تعاون به لحاظ وجود نیروهای جوان و تحصیلکرده و بهره مندی از نرم افزارهای به روز مالی و بانکی و ظرفیت های ویژه حمایتی و اعتباری دارای زمینه بسیار مطلوب برای ارتقای بیش از پیش تعاملات دو طرفه و ایجاد رابطه برد – برد بوده که نیاز است شرکت ها و بنگاه های اقتصادی با افزایش تعامل با بانک از این ظرفیتها بهره مند شوند.

غیاثی همچنین با بیان این که شعب بانک توسعه تعاون ظرفیت بسیار مطلوب و بالایی در ارائه انواع خدمات مالی و اعتباری از جمله ضمانت نامه بانکی، اعتبار اسنادی و .... دارند،اظهارکرد: تعامل مطلوب باید دو طرفه و با اراده جدی پیگیری شود که در این زمینه بانک توسعه تعاون آماده ارائه هرگونه خدمات مالی و اعتباری به مشتریان اعم از حقوقی و حقیقی میباشد و نیاز است مشتریان نیز با حمایت از بانک و تقویت منابع خود این مسیر را هموارتر سازند.

آدرس کوتاه شده: