پایگاه خبری توسعه تعاون
شنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۱ ۱۷:۲۰ ۸۱
طبقه بندی:
  • تعاون
  • گزارش ویژه
  • استانی
چچ
نحوه ارائه خدمت در بانک، از خود محصول مهم‌تر است

مدیر شعب استان خراسان جنوبی:

نحوه ارائه خدمت در بانک، از خود محصول مهم‌تر است

توسعه تعاون :کمیته راهبردی شعب استان خراسان جنوبی در پی همایش مدیران ستادی و استانی بانک توسعه تعاون در خصوص جذب منابع و مدیریت نقدینگی با حضور مدیر و معاون، روسای دوایر، کارشناسان مدیریت شعب و روسای شعب تابعه استان در محل سالن کنفرانس مدیریت شعب برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری توسعه تعاون به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب خراسان جنوبی، دومین کمیته راهبردی بررسی عملکرد شعب در سال 1401 به منظور انتقال رهنمودها، دانش و تجربیات منتقل شده حوزه جذب منابع و مدیریت نقدینگی ازسوی سرپرست و مدیران ارشد بانک به مدیر استان در کارگاه آموزشی مدیران ستادی و استانی در تهران، و همچنین اهتمام بیشتر جهت دستیابی به اهداف تعیین شده با حضور جمعی از همکاران استان برگزار شد.

ملائی مدیر شعب استان در این جلسه تأمین نقدینگی را راهبرد بانک عنوان کرد و گفت: برنامه محور بودن شعب یک اصل است و چنانچه رعایت شود در کوتاه مدت تأثیر قابل توجهی در نیل به اهداف سازمانی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه عملکرد سال گذشته چه ضعیف یا قوی به پایان رسیده است و باید به افق آینده نگریست، افزود: مدیریت منابع در عین مدیریت مصارف باید انجام گیرد؛ لذا با برنامه‌ریزی مناسب شرایطی مهیا شود که نیازسنجی از مشتریان در قالب بسته‌ها و محصولات بانک پیش از درخواست وی صورت پذیرد.

مدیر شعب استان نقطه آغاز بازاریابی را از انتهای مسیر ترسیم کرد و خاطر نشان کرد: لازمه یک بازاریابی مؤثر رضایت مشتری است لذا نحوه معرفی و ارائه خدمات و سرویس‌های بانک، از کیفیت خود آن محصول مهم‌ تر است.

همچنین ملائی در بخش دیگری از سخنان خود نسبت به فعال کردن کمیته بازاریابی شعبه با مشارکت کادر اعتباری و بازاریابی مدیریت شعب تاکید کرد و ادامه داد: ریسک در تمامی سطوح بانک باید توزیع شود تا احساس مسئولیت و تعهد در نیروها زنده بماند.

در این جلسه علاوه بر معاون و کارشناسان مدیریت شعب، روسای شعب طبس، مرکزی بیرجند و بشرویه با توجه به عملکرد مناسب در رشد جذب منابع نسبت به ارائه موانع، راهکارها و چالش‌های جذب منابع در شعبه تحت مسئولیتشان نکاتی را ارائه کردند و سپس هر یک از روسای شعب استان با ارائه گزارشی از عملکرد مجموعه خود، به تجزیه و تحلیل شاخص‌های عملکردی و نقاط قوت و ضعف شعبه خود پرداختند.

در بخش دیگری از این جلسه نیز به منظور یادآوری بر الزام رعایت الگوی بانکداری اسلامی، فایل‌های آموزش بانکداری اسلامی با موضوع عقد مرابحه و خرید دین پخش و در خصوص آن تجزیه و تحلیل صورت گرفت.

آدرس کوتاه شده: