یک مقام مسوول درباره مشکل به وجود آمده در سیستم آنلاین یکی از کارگزاریهای مطرح بازار سرمایه گفت: مشکلی در زمینه سینک مانده میان بک آفیس و آنلاین است که تا قبل از اتمام بازار برطرف خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری توسعه به نقل از خبرگزاری ایرنا؛ از ابتدای ساعات معاملاتی امروز، مشتریان یکی از کارگزاری های بزرگ بازار سرمایه امکان مشاهده مانده حساب خود را نداشته و نمی توانستند خریدهای درخواستی را صورت دهند، در این زمینه «هانی شهری» در خصوص مشکلات پیش آمده برای مانده مشتریان در سیستم معاملات آنلاین این کارگزاری گفت: مشکلات فنی و نرم افزاری پیش آمده موجب شده است که برخی مشتریان، امکان مشاهده مانده حساب خود را در داخل پرتفوی سرمایهگذاری را نداشته باشند.
وی در این خصوص ادامه داد: مشکلات نرم افزاری و عدم سینک مانده مشتریان میان بک آفیس و آنلاین ، موجب به وجود آمدن این مشکل شده است که در حال به روز رسانی و برطرف کردن مشکلات هستیم.
شهری ادامه داد: امیدواریم تا قبل از بسته شدن بازار امروز این مشکل را برطرف کنیم.