پایگاه خبری توسعه تعاون
سه شنبه, ۰۷ تیر ۱۴۰۱ ۰۸:۴۴ ۱۱۶
طبقه بندی:
  • تعاون
  • گزارش ویژه
  • استانی
چچ
راه اندازی باشگاهِ مشتریان ویژه بانک توسعه تعاون

مدیر شعب استان خراسان رضوی پیشنهاد داد

راه اندازی باشگاهِ مشتریان ویژه بانک توسعه تعاون

توسعه تعاون: مدیرشعب استان خراسان رضوی یکی از راه های جذب منابع را تشکیل باشگاه مشتریان ویژه بانک توسعه تعاون برشمرد و گفت: ارائه خدمات متنوع و سرعت بالای ارایه خدمات از ویژگیهای این باشگاه است.

به گزارش پایگاه خبری توسعه تعاون به نقل از مدیریت شعب خراسان رضوی، مهدی امین بیدختی در کارگاه آموزشی مدیران استان ها با اشاره به راهکارهای جذب منابع گفت: ارائه خدمات ویژه به مشتریان ارزنده بانک تحت عنوان باشگاه مشتریان ویژه در افزایش منابع بسیار موثر خواهد بود.

مدیر شعب استان خراسان رضوی درباره جزییات این پیشنهاد گفت: در این طرح مشتریان ویژه بانک و یا اصطلاحا وی آی پی خدمات را با سرعت بالا،تسهیل گری ومحصولات متنوع دریافت خواهند کرد.

امین بیدختی در ادامه گفت: ارایه تخفیفات ویژه به این مشتریان در حوزه های ال سی، صدور ضمانت نامه از دیگر برنامه های این باشگاه می باشد.

وی افزود: تشکیل جلسات فصلی با حضور مشتریان ویژه و مدیرعامل و شنیدن چهره به چهره درخواست های این مشتریان در جذب منابع بیشتر و ماندگاری آنان بسیار موثر خواهد بود.

آدرس کوتاه شده: