توسعه تعاون:عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در جلسه بررسی عملکرد استانها بر ضرورت تسهیل ارائه خدمات اعتباری و تخصصی به عموم مردم و جامعه هدف تأکید ورزید.
به گزارش پایگاه خبری توسعه تعاون به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب استان مرکزی، امیر هوشنگ عصارزاده عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در جلسه ارزیابی عملکرد بانک در استانهای غرب کشور با اشاره به ضرورت تحلیل و بررسی دادهها گفت: برنامههای متعددی برای ارائه خدمات بانکداری توسعهای مبتنی بر پیشرفتهای بانکداری نوین و بهکارگیری فرآیندهای مؤثر کارآمد در بانک در حال اجرا است.
وی افزود: با اتکا به اعتبارسنجی اشخاص حقیقی و حقوقی، ارائه خدمات اعتباری و تسهیلاتی بدون ضامن امکانپذیر شده است. وی خاطر نشان کرد: چنانچه مدیریت داده محور در سازمان نهادینه شود منشأ خلق ارزش پایدار خواهد بود و متناسب با عملکرد و اهداف هر سازمان، از دادهها میتوان برای کمک به افزایش درآمد، کاهش هزینهها، ایجاد فرصتهای جدید، شناسایی بازار، کاهش ریسک، افزایش رضایت مشتریان و کارکنان استفاده کرد. وی با اشاره به عملکرد استان مرکزی در شش ماه نخست سال جاری خاطر نشان کرد: مدیریت خلق ارزش پایدار در استان مرکزی شکل گرفته است و با ادامه این روند شاهد رشد متوازن همه شعب در این استان خواهیم بود. وی توسعه بخش تعاون را مهمترین وظیفه بانک دانست و افزود: مهمترین وظیفه ما بنا بر تکالیف قانونی و اساسنامهای حمایت از تعاونیها و اتحادیههای تعاونی است که تلاش شده است با طراحی و اجرای محصولات ویژه تعاونیها این مهم از طریق شبکه شعب صورت پذیرد. عصارزاده با اشاره به ابلاغ دستورالعمل پرداخت تسهیلات بدون ضامن بهتمامی شعب گفت: وظیفه اصلی ما در همه ارکان خدمت به مردم و روان کردن امور به نفع مردم است. عضو هیات مدیر بانک ضمن اشاره به وجود نیروی انسانی متعهد و متخصص در بانک گفت: ارزش واقعی سازمان توسط نیروی انسانی آن تأمین میشود. عصارزاده با اشاره به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال ارائه خدمات به مشتریان به بهترین شکل و تلاش در جهت جذب منابع حداکثری را خواستار شد. در ادامه سعید معادی معاون امور استانها و شعب هدف از برگزاری چنین جلساتی را تحقق اهداف بانک دانست و گفت: ارزیابی و نظارت مستمر و هدفمند بهعنوان مؤلفه مهم برای سنجش تأثیر عملکرد سازمان و افزایش حجم فعالیت سازمان میباشد. معاون مدیرعامل برنامه محوری را یک ضرورت کاربردی در بانک دانست و افزود: فعالیت مبتنی بر برنامه عامل مهم در راهبری شعب در کیفی سازی خدمات میباشد. معادی بهرهگیری از ظرفیتها و قابلیتهای درون و برون سازمانی را حاصل خودباوری شناخت و استراتژی مناسب دانست و دراینباره افزود: نگاه خردمندانه و همت در کنار اصل همافزایی و تیمی موجب تعالی بانک در همه اهداف خود میباشد. گفتنی است جلسه ارزیابی عملکرد و تدوین برنامههای سال 1401 استانهای مرکزی، همدان، کرمانشاه، کردستان و ایلام با حضور معادی معاون مدیرعامل در امور استانها و شعب، محمدی مدیر امور شعب، میر شفیعی رئیس اداره برنامهریزی، کسانی بازرس ویژه امور شعب، مدیران و معاونین شعب به میزبانی مدیریت شعب استان مرکزی برگزار شد که مدیران این استانها به بیان نظرات و پیشنهادها خود برای تحقق اهداف تا پایان سال و برنامه سال 1401 پرداختند.